A H&M ismételten magasra tette a lécet a fenntarthatóság tekintetében.

Hirdetés

By Mandala

Hirdetés

A H&M ismételten magasra tette a lécet a fenntarthatóság tekintetében. Az elkötelezettsége és elért eredményei a többi vállalat számára is inspirációként szolgálnak. A H&M 1900 különböző gyártótól szerzi be az alapanyagokat és 1,6 millió emberhez elér, így a változás nagyon hamar bekövetkezhet” – állítja Janet Mensink, a Pamut és Textil Szolidaritási Hálózat nemzetközi programkoordinátora.

Hirdetés

A H&M NYILVÁNOSSÁGRA HOZTA 12. GLOBÁLIS FENNTARTHATÓSÁGI JELENTÉSÉT!

A mai napon a H&M megjelentette a 12. Conscious Fenntarthatósági jelentését. A legjelentősebb pontjai: a 2013-as év folyamán elindított célkitűzés a korrekt bérezéseket illetően, az első teljes kollekció, ami kizárólag újrahasznosított anyagokból készült, A teljes cikkért KLIKK!

Forrás: Fashionhunter

Mondd el a véleményed

Kata Szegedi 2014 A/W kollekciói a TONI&GUY FASHIONWEEK-en.

Sara és a Calzedonia bikinik