A sztárvilág leginkább vitatott címlapfotói

Hirdetés

A negatív reklám is reklám, avagy legyél meghökkentő, sokkoló, természetellenes és máris mindenki rólad beszél. Hogy azt pfújolva teszi? Nem baj, a lényeg, hogy beszéljenek rólad.

Ez az alapszabály, amely a média világában mozog. Kérdés az: ki állítja fel a határokat: mi az, ami polgárpukkasztó, mi az, ami arconcsap, vagy mi az, amely egyenesen megbotránkoztató? Hol van az ízlés és ízléstelenség határa? Mi az, ami már sértő (akár kegyeleti, akár jogi tekintetben) és mi az, ami “még elmegy”?

És ki állítja meg azokat a celebeket, akik azt gondolják, a tehetségük, hangjuk, előadásul már nem elég és mellé csak akkor jutnak fel lépcsőfokok A teljes cikkért KLIKK!

Hirdetés

: Petra blogja

Mondd el a véleményed

#selfietime #citylife #summer

A pasi, mint örök gyerek