Amikor az adományozás élménnyé válik

Hirdetés

Ha a fizetéshez az esetek többségében bankkártyát használunk, miért ne lehetne az adományozáshoz is ezt használni? Ez volt a Miserior nevű segélyszervezet kampányának alapötlete is, amihez egy kifejezetten meglepő médiumot választottak. Egy olyan LCD kijelzős köztéri hirdetési megoldást találtak ki, amely lehetővé tette, hogy a járókelők az adományt a kártyájuk lehúzásával tegyék meg. Ráadásul e lhúzó csík a képernyő közepén volt, és a mozdulatot egy látványos animáció kísérte, így a kártya virtuálisan egy késsé alakult, amellyel egy szelet kenyeret szelhettünk egy rászorulónak, vagy megszabadíthattunk valakit a béklyóiból, levágva az őt fogva tartó kötelet. Remek ötlet, és ha nem is ebből A teljes cikkért KLIKK!

Forrás: Addict

Category: nonprofit, látvány, köztér

Hirdetés
Mondd el a véleményed

#relax #goodlife #fashion @kataszegedi @ellehungary

Óriás termetű kutya, akik még mindig azt képzelik, hogy kölyökkutyák