Az év legnézettebb műsora volt a Hungary’s Got Talent múlt szombati adása!

Hirdetés

A Hungary’s Got Talent hétről-hétre főműsoridőben a legmagasabb, rendre 30 százalék fölötti közönségarányt hoz. Múlt szombaton sikerült tovább növelnie az egyébként is remek nézettségi adatait. A kereskedelmi célcsoportban elért eredménye nem csak a hét, hanem az év legnézettebb műsorává tette az RTL Klub szombat esti showműsorát.* A Hungary’s Got Talent indulása óta nagy különbséggel nyeri a szombat estéket, a műsor hetente a legmagasabb közönségarányt éri el a 18-49-es korcsoportban a főműsoridős műsorokat vizsgálva.  A Got Talent nem csak a 43. hét, hanem az idei év legnézettebb műsora volt a kereskedelmileg fontos célcsoportban és a teljes lakosság körében is. A 35,6 százalékos közönségaránya a prime time műsorok legmagasabb eredménye volt a múlt héten.
 
A 18-49-es korosztályt vizsgálva a múlt hét legnézettebb műsorait tartalmazó listán ezúttal is masszív az RTL Klub fölénye. A lista harmadik helyén a pénteken vetített Aranyhaj és a nagy gubanc című amerikai animációs film szerepel.

A negyedik, nyolcadik és kilencedik helyén az Éjjel-Nappal Budapest adásai szerepelnek, ezek közül a legnézettebb a csütörtöki rész volt, ami 28 százalékos közönségarányt ért el. Szokásához híven jól teljesít a Barátok közt is, ami a top10-ből három helyet tudhat magáénak. A lista tizedik helyét a Sebestyén Balázs game showja, a Gyertek át szombat este! szerezte meg, magabiztos 22,8 közönségarányt produkálva. A Konyafőnök is csatornaátlag feletti számokat produkált, a top20-ban szerepel mind a négy múlt heti adása, melyek közül a múlt csütörtöki kiemelkedő, 26,3 százalékos közönségarányt ért el. A műsor egyébként mától a középdöntővel folytatódik.

Hirdetés

Hirdetés

 
Csatornacsoportok szerint a 43. héten az RTL Magyarország átlagos főműsoridős közönségaránya a 18-49-es korosztályban több, mint 2 százalékpontot erősödött, ez 37,6 százalékos közönségarányt jelent, ettől messze lemaradva szerepel a TV2 Csoport, ami csupán 16,5 százalékos arányt ért el. Az év eddigi 298 főműsoridős napjából 277-et az RTL Klub nyert meg a kereskedelmi célcsoportot vizsgálva.
 
 
*Forrás: Nielsen közönségmérés. 2015. 43. hetében, a 18-49 éves korosztály körében, főműsoridőt (19:00-23:00) vizsgálva. Live+AsLive nézettségi adatok.

A teljes tartalomért Klikk ide…

Mondd el a véleményed

Ilyen még nem volt! Esküvőn főznek a Konyhafőnök versenyzői!

Karambol Miskolcnál, hét sérülttel