Boldog szülinapot, Sport szelet!

Hirdetés

 

Sztárokkal a Fogaskerekűn ünnepeltük a 60 éves csokit

 

Hirdetés

Budapest, 2013. augusztus 24. – Lola, Puskás Peti és Madaras Norbert spinning gépre pattant a megállóban, az Animal Cannibals a járaton nyomta a show-t, Torghelle Sándor és Juhász Roland csokit osztott. Hatvanadik szülinapját a Fogaskerekűn ünnepelte Magyarország legnépszerűbb szeletes csokija. A csoki a Népstadion átadására készült el 1953-ban, csomagolásának jellegzetes zöld színét a Ferencvárosból hozta magával. Ma is vitathatatlan kedvencünk, évente 46 millió darabot veszünk belőle.

 

A Sport szelet augusztus 24-én a 60-as villamoson, vagyis a Fogaskerekűn ünnepelte 60. születésnapját. Egy Sport-színekbe öltözött ingyenes különjárat szállította óránként a kirándulókat. A különjárat házigazdái, RicsiPí és QkaMC meglepetésekkel vártak mindenkit. Délelőtt különleges sportverseny is zajlott: a városmajori állomás spinning gépein a Sport szelet barátai versenyt tekertek a Fogaskerekűvel. A kihívásra nyeregbe szállt Puskás Peti, Lola és Madaras Norbert is. A jegyeket délután Pindroch Csaba ellenőrizte, felbukkant a járaton Juhász Roland és Torghelle Sándor, a felső végállomástól pedig néhány Sport-riksa is segített a kiránduló gyerekek szállításában a Gyermekvasúthoz. A program végén, a Széchenyi hegyi megállónál az ünneplők együtt gyújtották meg az óriási Sport torta gyertyáit.

 

Hirdetés

Sportos kezdés: a mi csokink

A Népstadion átadásakor, 1953. augusztus 20-án kibocsátott Sport szelettel a magyar édesipar új életre kelt. Az első magyar szeletes csokoládé, a Sport minden későbbi hasonló termék mintája lett. Népszerűségének titka már ott volt a jól eltalált koncepcióban: jellegzetes ízű, vonzó, olcsó árfekvésű, nagy tömegben gyártható csokiszelet született, amellyel a politika is elismerte: édességre márpedig szükségünk van. A legendás rumos íz azóta is változatlan, de a Sport szeletnek sosem volt alkoholtartalma.

 

Töretlen siker

A Sport szelet évtizedek óta a legnépszerűbb magyar szeletes csokoládé, jellemzően kétszer akkor piaci részesedéssel, mint mögötte következő versenytársa (az AC Nielsen adatai szerint). A magyar fogyasztók évente összesen valamivel több mint 1790 tonnát vásárolnak belőle, ami mintegy 46,5 millió darab Sport szeletet jelent. Egy átlagos kedvelője évente leginkább 30-at fogyaszt el belőle. A vásárlói döntés mögött érzelmi elkötelezettség áll, az Ipsos 2012-es mérése szerint a szeletes csokoládék közül ez az a márka, amelyet az emberek ma is a legközelebb éreznek magukhoz.

 

Változatok: túl a 25 grammon

A rendszerváltás előtt is készült a Sport szeletből kisebb, falat méretű verzió. A márka a 90-es évek végén vett új lendületet, s ekkor kibővült a termékvonal is: megszülettek az XXL-verziók, tejcsokoládéval, karamellel, mogyoróval, sőt, 2005-ben a Sport szelet jégkrém változata is forgalomba került.

 

Mondd el a véleményed

Szívemmel látlak – Krizbai Teca interjú

Justin Timberlake triplázott és nagyszüleinek ajánlotta díját