Csomagkár reklamáció GLS / DPD / MPL – így intézd 2025-ben

Hirdetés

Sérült, hiányos vagy elveszett csomag esetén mindhárom futárnál gyorsan, határidőn belül kell reklamálni, csomagszámmal és fotókkal. A bejelentés ma már jellemzően online űrlapon, vagy ügyfélszolgálaton keresztül történik.

GLS csomagkár reklamáció

  • A GLS külön reklamáció / kárbejelentés felületet működtet, ahol csomagszám, panaszleírás és csatolt fotók alapján vizsgálják az ügyet.

  • Látható sérülésnél a kárt haladéktalanul, de legkésőbb 3 munkanapon belül jelezni kell, különben elutasítható a kárigény.

Hasznos oldalak GLS-hez:


DPD csomagkár, elveszett csomag reklamáció

  • A DPD-nél az online kapcsolatfelvételi oldalon lehet reklamációt és panaszt benyújtani, itt választod ki, hogy sérült, elveszett vagy rosszul kézbesített csomagról van-e szó.

  • Szükséges: csomagszám, rövid leírás, fotók a sérülésről, csomagolásról, elérhetőségek; sérülésnél általában 3–8 napon belül kell jelezni.

Hasznos oldalak DPD-hez:

Hirdetés

MPL (Magyar Posta) csomagkár, panasz

  • A Magyar Postánál a reklamáció és kártérítés szabályait külön oldal foglalja össze; csomaggal kapcsolatos panaszt a feladás napjától számított 6 hónapon belül lehet tenni.

  • Sérülés bejelentésére külön online űrlap van, amelyet a kézbesítést követő 3 munkanapon belül kell kitölteni.

Hasznos oldalak MPL-hez:


Kapcsolódó olvasnivalók (kattintható linkek)

Mondd el a véleményed

Futárszolgálat kárigény bejelentése – lépésről lépésre 2025-ben

Jegyzőkönyv, fotó, csomagszám – mit kérnek a futárcégek reklamációnál?