Csomagszám alapú panasz GLS, DPD, MPL esetén – így intézd gyorsabban

Hirdetés

Csomagszám alapján GLS, DPD és MPL (Posta) felé is tudsz panaszt tenni online űrlapon vagy ügyfélszolgálaton keresztül, és ez jelentősen gyorsítja az ügyintézést. A csomagszámot mindig írd be, mert a szolgáltatók külön is kérik, hogy a vizsgálat elindulhasson.

GLS – panasz csomagszám alapján

  • A GLS kifejezetten kéri, hogy panaszbejelentéskor add meg a csomagszámot, így tudják a küldeményt azonosítani és kivizsgálni.

  • Panaszt tehetsz online felületen (GLS „Ügyfélpanasz” / Complaint oldal), emailben vagy ügyfélszolgálaton keresztül; általános csomagügyeknél az infószám és az [email protected] cím használható.

DPD – reklamáció és panasz csomagszám alapján

  • A DPD-nél a reklamációt a „Kapcsolat” oldalon, az online űrlapon lehet benyújtani, itt kötelező megadni a csomagszámot és rövid leírást a problémáról.

  • Határidők: sérült vagy rosszul kézbesített csomag esetén jellemzően 3–8 napon belül, elveszett csomag esetén a feladástól számított legfeljebb 6 hónapon belül kell a panaszt bejelenteni.

MPL / Magyar Posta – panasz csomagszámra hivatkozva

  • A Magyar Postánál a panaszokat hivatalosan a „Reklamáció, kártérítés” felületen lehet benyújtani; a küldeményhez kapcsolódó panasz a feladástól számított 6 hónapon belül tehető meg, csomagszám megadásával.

  • Online panaszbejelentő űrlap és általános ügyfélszolgálati űrlap is elérhető, ezeknél megadhatod a csomagszámot, elérhetőségeidet és a probléma leírását.


Kapcsolódó, hasznos linkek (kattintható)

Mondd el a véleményed

Jegyzőkönyv, fotó, csomagszám – mit kérnek a futárcégek reklamációnál?

DPD reklamáció online – így tudsz panaszt tenni