Dormeo visszaküldés – Infók itt!

Hirdetés

Dormeo visszaküldés – Infók itt!

A honlapon, illetve telefonon keresztül történt vásárlás esetén a vásárló a szerződés megkötésének napjától kezdődően egészen az áru átvételét követő 14 napig indoklás nélkül elállhat a szerződéstől akkor is, ha a termék nem hibás.
Kiskereskedelmi egységekben vásárolt termékekre – mivel ebben az esetben az adásvételi szerződés nem távollevők között jön létre – a 14 napos elállási jog nem vonatkozik. Boltjainkban történő vásárlás esetén csak a termék hibája, termék- vagy kellékszavatosság, jótállási igény érvényesítése keretében van lehetőség elállásra.
Felhívjuk vásárlóink figyelmét a számla megőrzésének fontosságára! Kérjük, minden esetben őrizzék meg a gyors ügyintézés, és azonosítás érdekében!
Interneten és telefonon leadott rendelések esetében tájékoztatjuk, ha bármely termékünkre hosszabb kipróbálási lehetőséget biztosítunk. Ezen termékek megjelölt időtartam alatt történő megvásárlása esetén a vásárló az e termékek átvételét követően a kipróbálási lehetőség időtartama alatt indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, vételárát pedig a jelen pontban megjelöltek szerint visszatérítjük számára. Ha Ön elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) a vállalkozáshoz. Elektronikus levélben nyilatkozatát a [email protected] e-mail címre küldheti. Ebből a célból felhasználhatja a termékkel együtt kiküldött Reklamációs lapot.
Tájékoztatjuk, hogy a csomagküldésben rendelt termékeket csak postai úton vagy futárszolgálattal van lehetőség visszaküldeni, személyes ügyfélszolgálat nincsen.
KEZDŐLAPÁLTALÁNOS VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK
ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
KORÁBBI ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

1. Bevezetés, elérhetőségek

Hirdetés

Az alábbi Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban ÁSZF) érvényesek a www.topshop.hu | www.dormeo.hu | www.delimano.hu | www.walkmaxx.hu | www.wellneo.hu | www.rovus.hu| honlapokon, illetve a Studio Moderna 2000 TV-Shop Hungary Kft-től telefonon történő megrendelés esetén, és ezen feltételek az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. Törvény 5.§ (1) bekezdése szerinti általános szerződési feltételeknek minősülnek, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet (a továbbiakban Korm. rendelet) rendelkezéseinek megfelelő tájékoztatást, szabályozást tartalmaznak.

A webáruház üzemeltetetője/eladó:
Studio Moderna 2000 Tv-Shop Hungary Korlátolt Felelősségű Társaság
székhely:1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14. Lurdy ház
Adóazonosító:12311383-2-43
ügyfélszolgálat:
Telefonszám: +36 1 452-5129
Rendelési osztály: 061/4525199
e-mail:[email protected]

Ügyfélszolgálati postacím: Studio Moderna 2000 Tv Shop Kft, Budapest, 1985

A jelen ÁSZF a hatálybalépés napján lép hatályba. A hatálybalépés napja a jelen ÁSZF-nek a Honlapon történő közzétételének napja, azaz 2020.06.02. Az ÁSZF rendelkezései a hatálybalépés napjától valamennyi ügyfélre és felhasználóra vonatkozik. A felhasználó és ügyfél a megrendelés elküldése előtt nyilatkozik arról (külön ablak kipipálásával), hogy a mindenkor hatályos ÁSZF rendelkezéseit ismeri, az ÁSZF-et elolvasta, az ÁSZF rendelkezéseit megértette, tudomásul vette és kifejezetten elfogadta. Az ügyfél a megrendelés elküldésével tudomásul veszi, hogy a mindenkor hatályos ÁSZF a szerződés elválaszthatatlan mellékletét képezi. Társaságunk fenntartja a jogot az ÁSZF rendelkezéseinek módosítására, ezért kérjük, minden vásárlás előtt olvassa el a honlapon közölt feltételeket. Módosítás esetén a honlapon, vagy telefonon leadott megrendelésekre a megrendelés leadásának napján érvényben lévő ÁSZF rendelkezései érvényesek szerződéses jogviszony időtartamára és az adott szerződés megszűnését követő időszakra is időbeli korlátozás nélkül.

A Studio Moderna 2000 Tv-Shop Kft. nem vállal felelősséget azért, hogy a weboldalak mindig hozzáférhetőek és elérhetőek, így különösen olyan hibákért, melyek a telefonhálózat, a számítógépes online rendszerek, szerverek vagy szerverszolgáltatók, számítógépes berendezések, szoftverek, e-mail vagy az internet zsúfoltságából, meghibásodásából vagy nem megfelelő működéséből adódnak.

2. Megrendelés, a szerződés létrejötte, fizetés

Termékeink a következő módokon vásárolhatók meg:

2.1. Honlapunkon keresztül történő megrendeléssel:

Online vásárlás esetén a webáruházba való bejutás nincs előzetes regisztrációhoz kötve, így minden látogató a www.topshop.hu | www.dormeo.hu | www.delimano.hu | www.walkmaxx.hu | www.wellneo.hu | www.rovus.hu| oldalakon található internetes áruházunkban megtekintheti és megrendelheti aktuálisan megvásárolható termékeinket. Az aktuális ajánlatokról a termékoldalakon talál információt. A ”Megrendelés” gombbal beteheti a kívánt árut a ”Kosárba”. A kosár arra szolgál, hogy itt gyűjtse a megrendelni kívánt termékeket, és láthassa, mennyi a várható összes költsége. A kosár feltünteti a termékvásárláshoz kapcsolódó szállítási díjat is, tehát Ön a megrendelés elküldése előtt látni fogja a kiválasztott termékek pontos árát és a hozzájuk kapcsolódó szállítási típusokat is, és az ezekhez tartozó szállítási díjat is.

A Megrendelés elküldése előtt egy teljes összefoglalót talál rendeléséről. Itt láthatja az összes megrendelt árut, a mennyiséget, a teljes árat, valamint a szállítási díjat külön feltüntetve. A Megrendelés elküldése előtt lehetősége van – erre vonatkozó menüpontban – akár megadott adatainak javítását kérni, akár a termék törlését, módosítását. A kosárból véglegesítheti a megrendelését a ”Megrendelés” gombbal.

Kérjük, jelezd a telefonon a 06/1-452-5199-es telefonszámon, amennyiben számládat – magánszemélyként is – cégnévre szeretnéd igényelni. Utólag nem áll módunkban a megrendeléshez tartozó számlát módosítani.

Áttekinthetők a szállítási költségek és a várható szállítás időpontja, a szállítási cím. Ha minden adat helyes, és teljes a rendelés, rendelését folytathatja.

Ezt követően a vásárló két lehetőség közül választhat

az egyik a megrendelt termék vételárának, szállítási költségének megfizetése kiszállításkor, illetve
az online kártyás fizetési lehetőség választása
Amennyiben Ön a termék vételárának kiszállításkor való megfizetését választja fizetési lehetőségként, akkor a Megrendelés elküldésével egy automatikus e-mailt küld nekünk rendelési szándékáról, mi visszajelzésképpen e-mailben értesítjük arról, hogy rendelése megérkezett rendszerünkbe.

A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt az Unicredit Bank (1054 Budapest, Szabadság tér 5-6.) fizetőoldalára irányítjuk, ahol a jelenleg elérhető legbiztonságosabb, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál “fizetés bankkártyával” feliratra kattintsanak, majd a Bank fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát, valamint a hátoldalán található ellenőrzőkódot (CVC/CVV) megadják. A Bank a dombornyomott VISA és Mastercard, Visa Electron (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően), valamint azon Maestro kártyákat fogadja el, melyekhez ellenőrzőkód (CVC) került kibocsátásra. Amennyiben az Ön Maestro bankkártyáján ilyen nem található, érdeklődjön Bankjánál.

A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogad-hatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdek-lődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.

A PayPal fizetés esetén a kiválasztott áruk megrendelése után Önt a PayPal fizetőoldalára irányítjuk, ahol a PayPal fiókjába való bejelentkezéssel fizethet. A fizetési módok közül válassza a “PayPal” opciót, majd a PayPal fizetési oldalán adja meg felhasználónevét és jelszavát.

Amennyiben a tranzakció sikeres volt, akkor Befejezés oldalunkon erről értesítjük, és mi visszajelzésképpen e-mailben értesítjük arról, hogy rendelése megérkezett rendszerünkbe.

Tájékoztatjuk vásárlóinkat, hogy 2013. május 7. napjától van lehetőség online bankkártyás fizetési mód választására is. Online bankkártyás fizetési mód választása esetén minden esetben forintban történik a tranzakció, függetlenül attól, hogy a kártyabirtokos kártyája nem forint devizanemű.

Amennyiben a visszaigazolás a vásárló megrendelésének elküldésétől számított legkésőbb 48 órán belül nem érkezik meg a vásárlóhoz, a vásárló mentesül ajánlati kötöttsége alól.

Az oldalon történt elektronikus megrendelés feladásával, és az automatikus visszaigazolás megküldésével nem jön létre a szerződés a vásárló illetve a Studio Moderna 2000 TV-Shop Hungary Kft között. Az e-mailben küldött visszaigazolással a vállalkozás még nem fogadja el a megrendelést, ez még nem jelenti a szerződés létrejöttét, mivel a visszaigazolás mindösszesen a megrendelés vállalkozáshoz való megérkezését igazolja.

A felek közötti szerződés minden esetben a vásárló telefonos visszahívásakor jön létre, amikor a vállalkozás kinyilvánítja, hogy elfogadja a vásárló megrendelését. A vásárlót a megrendelést követően minden esetben telefonon visszahívjuk, ekkor jön létre a szerződés a felek között, ez jelenti a vásárló megrendelésre vonatkozó ajánlatának elfogadását a vállalkozás részéről. A pontos adatok felvétele azért szükségszerű és elkerülhetetlen, mert ezek alapján tudjuk azonosítani és véglegesíteni megrendelésüket, megállapítani kedvezményeik mértékét.

A vásárló által igénybe vett fizetési mód igénybevételéért nem számítunk fel a fizetési móddal összefüggésben felmerült költséget meghaladó díjat a vásárló számára.

2.2. Telefonon keresztül történő megrendeléssel

Az ügyfélszolgálatunk munkatársai hétköznap 8:00-16 óra között (hétvégén 8-14 óra között) válaszolnak a megrendelésekkel kapcsolatos kérdésekre, 16 óra után üzenetrögzítő fogadja a hívásokat. A hívásokat rögzítjük. A szerződés telefonos megrendelés esetén a megrendeléskor jön létre. A telefonos megrendelés során munkatársaink felhívják a vásárló figyelmét a jelen Általános Szerződési Feltételek tanulmányozására.

Ügyfélszolgálati postacím: Studio Moderna 2000 Tv Shop Kft, Budapest, 1985

2.3. Teljesítés időpontja, írásba foglalás, nyelv

A teljesítés időpontja pedig telefonos megrendelés vagy online vásárlás esetén a termék vásárló által történő átvétele. A termékeinkre vonatkozó szerződés megkötésének nyelve kizárólag a magyar nyelv. A fentiek alapján létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a szerződéseket iktatjuk, a szerződések utóbb hozzáférhetőek. Telefonszám: Tel: +36 1 452 5129

2.4. Adatok javítása

Internetes oldalainkon a rendelés feladásakor lehetőséget biztosítunk a személyes adatok módosítására, illetve a kiválasztott termék módosítására a rendelés leadását megelőzően. A rendelési szám megadásával, melyet e-mailben küldünk el minden online leadott rendelést követően, személyesen is kérheti az esetleges módosításokat ügyfélszolgálatunkon keresztül.

3. Árak

A honlapon megadott eladási árak forintban szerepelnek, és tartalmazzák a mindenkori általános forgalmi adót. A honlapunkon és telefonon megrendelt termékek kiszállításának díja minden esetben az egyes termékekre vonatkozó, és a vásárló által igénybe vehető szállítás típusától függ. A szállítási díjat a termék eladási ára nem tartalmazza. A szállítást vállalkozásunk harmadik féltől rendeli meg, annak költségét minden esetben (kivéve akciók és promóciók, ha ingyenes kiszállítással hirdeti meg a vállalkozás) a vásárlóra tovább hárítja közvetített szolgáltatásként.

Szállítási költségek:

A szállítási díj normál esetben 1 899 Ft, átvételi ponton személyes átvétellel 1 299 Ft, túlsúlyos termékeknél (matracok, bútorok) 6 999 Ft. Amennyiben valamelyik termékünknél ingyenes szállítást biztosítunk, azt minden esetben az adott terméknél feltüntetjük.

Amennyiben a vásárló online megrendeléssel és utánvétellel rendeli meg a terméket, tehát nem fizeti meg a termék vételárát megrendeléskor) akkor a szállítási díj megemelkedik további 499,-Ft kezelési költséggel.

Amennyiben a vásárló online megrendeléssel és bolti átvétellel rendeli meg a terméket, akkor a megrendelési díj megemelkedik további 899,-Ft bolti átvételi kezelési költséggel.

Tájékoztatjuk, hogy a honlapon szereplő fényképhez képest a megvásárolt termék színében az Ön számítógépének beállításától függően a honlapon szereplő fényképtől eltérhet.

Studio Moderna 2000 Tv-Shop Kft. minden esetben mindent megtesz annak érdekében, hogy a termékek árait pontosan tüntesse fel. Amennyiben minden gondosságunk ellenére hibás ár került a webáruházba, akkor a szerződés létrejötte előtt, a vásárló megrendelését követő telefonos visszahíváskor tájékoztatjuk a vásárlót, hogy ajánlatát nem tudjuk elfogadni, és nem vagyunk kötelezhetőek a terméket hibás áron szállítani, ebben az esetben felajánljuk a helyes áron történő szállítást, amit a vásárló vagy elfogad vagy nem jön létre a felek közötti szerződés, és az esetleg már megfizetett vételárat visszatérítjük.

Hibás árnak minősül:

nyilvánvalóan téves, irreális ár, ami az érintett termék / szolgáltatás közismert, általánosan elfogadott árától jelentősen eltér;
esetleg rendszerhiba miatt megjelenő „0” Ft-os vagy „1” Ft-os ár;
egyéb feltűnő értékaránytalanságot mutató ár.
4. Szállítási feltételek

A megrendelt termékeket – amennyiben azok raktáron vannak – a szerződéskötés időpontjától számított kb. 3-5 napon belül kiszállítjuk. Nagy kereslet esetén előfordulhat, hogy egyes termékekből hiány keletkezik, ilyen esetekben a szállítási határidő hosszabb lehet. Erről a szerződéskötéskor vagy azt követően tájékoztatjuk a vásárlót. Amennyiben a termék kiszállítására a visszaigazolásban szereplő határidő követően kerül sor a vásárló jogosult a szerződéstől a szállítási késedelem miatt elállni, a termék átvételét megtagadni. A leszállított termékért az eladási árat és a szállítási díjat, amennyiben a fizetés nem online bankkártyás fizetéssel történt – minden esetben személyesen a futárnál kell megfizetni. A küldemény átvételekor a kézbesítő jelenlétében ellenőrizze a csomag sértetlenségét! Sérült csomagot ne vegyen át! A számlát és a termékhez kapcsolódó használati útmutatót, esetleg jótállási jegyet, egyéb információs anyagot, a csomagban mellékeljük.
Tájékoztatjuk t. Ügyfeleinket, hogy a kiszállított csomagokat a jelenlegi partnerünk a Magyar Posta Zrt. minden esetben a vásárló által megadott címen jelen lévő személynek adja át a személyazonosság igazolása mellett.
5. Elállási jog

A honlapon, illetve telefonon keresztül történt vásárlás esetén a vásárló a szerződés megkötésének napjától kezdődően egészen az áru átvételét követő 14 napig indoklás nélkül elállhat a szerződéstől akkor is, ha a termék nem hibás.
Kiskereskedelmi egységekben vásárolt termékekre – mivel ebben az esetben az adásvételi szerződés nem távollevők között jön létre – a 14 napos elállási jog nem vonatkozik. Boltjainkban történő vásárlás esetén csak a termék hibája, termék- vagy kellékszavatosság, jótállási igény érvényesítése keretében van lehetőség elállásra.
Felhívjuk vásárlóink figyelmét a számla megőrzésének fontosságára! Kérjük, minden esetben őrizzék meg a gyors ügyintézés, és azonosítás érdekében!
Interneten és telefonon leadott rendelések esetében tájékoztatjuk, ha bármely termékünkre hosszabb kipróbálási lehetőséget biztosítunk. Ezen termékek megjelölt időtartam alatt történő megvásárlása esetén a vásárló az e termékek átvételét követően a kipróbálási lehetőség időtartama alatt indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, vételárát pedig a jelen pontban megjelöltek szerint visszatérítjük számára. Ha Ön elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) a vállalkozáshoz. Elektronikus levélben nyilatkozatát a [email protected] e-mail címre küldheti. Ebből a célból felhasználhatja a termékkel együtt kiküldött Reklamációs lapot.
Tájékoztatjuk, hogy a csomagküldésben rendelt termékeket csak postai úton vagy futárszolgálattal van lehetőség visszaküldeni, személyes ügyfélszolgálat nincsen.
Ön határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.
Felhívjuk vásárlóink figyelemét arra, hogy amennyiben „szett”-et vagy „csomagot” vásárolnak, akkor a szettben és csomagban található termékek értékesítésére oszthatatlan szolgáltatatás keretében dologösszességként kerül sor, ami azt jelenti, hogy az elállási jog gyakorlására a teljes (valamennyi terméket tartalmazó) csomag vagy szett vonatkozásában van lehetőség, a csomag vagy szett egyes elemeinek kapcsán nincs lehetőség az elállási jog gyakorlására. A szettben vagy csomagban vásárolt termékek vételára egy összegben kerül meghatározásra, annak megbontása nélkül, amit a termékvásárlásról kapott számla is így tartalmaz.
Csomag visszaküldésnek feltételei – visszaküldési címünk:

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által a termék megrendelése kapcsán teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a szállítási költséget is. Amennyiben Ön a termék kiszállítása kapcsán nem a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választja, elállás esetén az ebből adódó többletköltséget a vállalkozás nem köteles Önnek megtéríteni. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. Amennyiben a futárnak fizette ki a vételárat postai csekken küldjük meg a termék vételárát és a szállítási költséget, amennyiben pedig bankkártyás fizetést választott bankszámlájára utaljuk vissza a termék vételárát és a szállítási költséget a megjelölt határidőn belül.
Az elállási jog gyakorlására szolgáló határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt címen található személy a terméket átvette.
Több tételből vagy darabból álló termék szolgáltatásakor az elállási jog attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt címen található személy az utolsó tételt vagy darabot átveszi.
Tájékoztatjuk, hogy a visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
Elállás esetén Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni postai úton a Studio Moderna 2000 Tv-Shop Kft 1985 Budapest címre vagy futárszolgálattal a Studio Moderna 2000 Tv-Shop Kft. részére a 2151 Fót-Akácos East Gate Business Park. B1 épület 3. raktárkapu címre. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

A termék visszaküldésének költségét ebben az esetben Ön viseli, ez a Studio Moderna 2000 Tv-Shop Kft.-re nem hárítható át.

A terméket lehetőleg eredeti csomagolásával és minden tartozékával, valamint a teljes dokumentációval együtt kell visszaküldeni. A termék eredeti csomagolását(pl cipő doboza) kérjük ne ragassza le, kérjük, hogy a dobozt burkolja be egy fóliába, vagy abba a csomagolásba, amibe eredetileg átvette.
A termékeken lehetőleg ne látszódjon használat nyoma.

Dormeo visszaküldés – Infók itt!

The post Dormeo visszaküldés – Infók itt! appeared first on Retromuzsika.hu.

Mondd el a véleményed

Battle Royale könyv pdf – Íme a könyv online!

Hetiolcso.hu visszaküldés – Infók itt!