DPD reklamáció online – így tudsz panaszt tenni

Hirdetés

A DPD-nél online reklamációt a hivatalos kapcsolatfelvételi oldalon tudsz indítani, külön űrlapokon sérült, elveszett vagy hibásan kézbesített csomagra. A panasz benyújtásához csomagszámra, rövid leírásra és – sérülés esetén – fotókra is szükség van.

Hol tudsz online reklamálni?

  • Nyisd meg a DPD „Kapcsolat” oldalát: https://www.dpd.com/hu/hu/kapcsolat/

  • Itt a „Reklamáció és panaszkezelés” szekcióban külön linkeket találsz:

    • „Sérült csomagot kaptam” – sérülés fotóival.

    • „Elveszett a csomagom” – ha nem érkezett meg.

    • „Szállítással kapcsolatos panaszom van” – pl. udvariatlan futár, hibás kézbesítés.

Mit készíts elő a reklamációhoz?

  • Csomagszám / küldeményazonosító.

  • Rövid leírás a problémáról (mi történt, mikor, hol).

  • Fényképek a sérült termékről és a csomagolásról (külső-belső), ha sérülésről van szó.

  • Elérhetőségek: név, e-mail, telefonszám.

Fontos határidők (DPD szabályzat szerint)

  • Sérült csomag: ha nincs külsérelmi nyom, 3 munkanapon belül be kell jelenteni a problémát.

  • Elveszett / megsemmisült csomag: a feladástól számított 21 napon belül kell kártérítési igényt jelezni.

Ha inkább telefonon intéznéd

A DPD központi ügyfélszolgálatán keresztül is jelezheted a panaszt, de jellemzően akkor is az online űrlap kitöltésére fognak terelni.

  • Központi ügyfélszolgálat: +36 1 501 6200 (hétfő 7:00–19:00, kedd–péntek 8:00–16:30).


Kapcsolódó hasznos linkek (kattintható)

Hirdetés
Mondd el a véleményed

Csomagszám alapú panasz GLS, DPD, MPL esetén – így intézd gyorsabban

Sérült csomag DPD-vel: ki a felelős, mire jár kártérítés?