Egy bejegyzést létrehozni nem elég 2.0

Hirdetés

Bár a Facebook és Twitter bejegyzések készítésének trükkjeit már átvettük az előző részben, azért még bőven akad mit átnézni a Youtube, Instagram és LinkedIn háza táján is.

Youtube bejegyzések optimalizálása:

Ütős cím: Ez az, ami az embereket először megfogja, felkelti a figyelmüket, ezért fontos az informatív és hangzatos cím a videóinknál
Leírás: Adjunk videóinkhoz leírást és kulcsszavakat, hogy könnyebben rá lehessen keresni.
Felhívás: Hogy a nézők tudják, hogy mit akarunk tőlük, ezért érdemes a leírásban megemlíteni, hogy lájkolják a videót, vagy iratkozzanak fel csatornánkra.
Címkék használata: Hogy több emberhez eljusson a videó, fontos a címkék, kulcsszavak használata

Hirdetés

LinkedIn bejegyzések optimalizálása:

Leírás: Legyünk lényegre törőek és A teljes cikkért KLIKK!

: Közösségi média

Mondd el a véleményed

Ismét tesztelhetek – Born Pretty Store

Úszás: Gyurta Dániel elindul az ob-n, de idén az Eb a fő versenye