A közösségi média felületek tökéletesek a fogyasztói kommunikáció lemérésére – olyannyira, hogy már külön szakág foglalkozik a vélemények mérésével, elemzésével, melyet érzelemmérésnek hívunk. A magyar nyelv cizelláltsága megnehezíti ugyan a méréseket, így jelenleg ingyenes szoftverek elsősorban angol keresésekre állnak rendelkezésre, de a Balaton Sound példáján röviden bemutatjuk, mit és hogyan lehet megtudni a közösségi média felületeken megjelenő tartalmakról (és véleményekről).
Az eredmény szerint akár a Balatonsound (piros sáv), akár a Balaton Sound (kék sáv) keresettsége növekszik a Google-n keresztül 2007 óta. A keresések jellemzően Magyarországról érkeznek, ám 100-ból minden 7. érdeklődés Szlovákiából, 3. Belgiumból és Ausztriából, 2. pedig Csehországból.
Városok szerint Siófok, A teljes cikkért KLIKK!