Végre egy dologban az európai kosárlabda is felzárkózott a tengerentúlihoz. Ha színvonalban nem is közelíti meg az Euroleague az NBA-t, az aktuális Final Fournak készített reklám minden szmpontból felveszi a versenyt az amerikai piacra készített filmekkel. A főszponzor, vagyis aTurkish Airlines megbízásából a londoni Crispin+Porter ügynökség által készítt film egyetlen 30 másodperces jelenetből áll, ami viszon ebben a fél percben történik, attól leesik a hajad. Négy profi kosaras és néhány amatőr részvételével egy medence köré szervezett eszméletlenül látványos koreográfiát látunk, ahol egészen valószínűtlen módon passzolgatják, majd zsákolják be a lasztit.
Mindezt ráadásul mindenféle számítógépes rásegítés nélkül, ami jól látszik a <a target=_blank rel="nofollow" A teljes cikkért KLIKK!
Forrás: Addict
Category: sport, humor, látvány