Facebook hirdetések csapdája kisvállalkozóknak és kezdő hirdetőknek

Hirdetés

Egyre több – jellemzően kisvállalkozótól hallom, hogy hirdet a Facebook-on és semmi eredménye. Ilyenkor most már rutinosan megkérdezem: És pontosan honnan hirdetsz? A válasz az esetek 99%-ban az, hogy “Közvetlenül az oldalról. Miért máshonnan is lehet?” A válasz pedig IGEN, sőt, máshonnan kellene!

Ugyanis, amikor magáról a rajongói oldalról hirdetünk, megjelenés alapú hirdetést vásárolunk a Facebook-tól, ami annyit tesz, hogy akkor is fizetünk a hirdetésért, amikor valaki ide-odanavigál az oldalon, többször betölti ugyanazt az oldalt, a hirdetésünk ugyan megjelenik, de nem görgeti le a hirdetésünkig az adott oldalt az illető, vagy félálomban éjjel, buliban hajnalbannézegeti a Facebook-ot.

Tipikus tévhit továbbá, hogy egy A teljes cikkért KLIKK!

Hirdetés

: Közösségi média

Mondd el a véleményed

Sarah Jessica Parker visszatér a képernyőre!

Rihanna a Közel-Keleten