GLS kártérítési igény – a lépések röviden

Hirdetés

A GLS-nél kártérítési igényt online űrlapon, írásos panaszban vagy szerződött partnerként a weboffice-felületen lehet bejelenteni, szigorú határidők mellett. A kárigény elbírálását az Általános Üzleti Feltételek és a kárfedezeti szabályok határozzák meg, jellemzően csomagonként legfeljebb 50 000 Ft alap-kártérítési limittel.

GLS kártérítési igény – a lépések röviden

  • Káresemény azonosítása: elveszett, megsérült vagy hiányos csomag, esetleg hibás utánvét-kezelés.

  • Határidő: látható sérülésnél a kártérítési igényt azonnal, de legkésőbb 3 munkanapon belül jelezni kell a GLS felé.

  • Bejelentés módja: online kárbejelentő űrlap (GLS saját felülete), weboffice-felület szerződött partnereknek, vagy panaszbejelentés a GLS „Reklamáció” oldalán.

  • Szükséges dokumentumok: kárbejelentő lap, fuvarlevél/csomagszám, jegyzőkönyv a futárral (ha készült), fotók a sérülésről, a kár összegét igazoló számla/bizonylat.

Mire számíthatsz a kártérítésnél?

  • A GLS belföldi csomagokra az okozott kár mértékéig, de legfeljebb csomagonként 50 000 Ft kártérítést vállal, ha a felelőssége megállapítható.

  • A kártérítés alapja tipikusan a sérült/elveszett áru beszerzési vagy pótlási értéke, nem pedig a remélt eladási ár.

  • A részletes szabályok (ki jogosult, hogyan ruházható át a kárigény a címzettre, határidők, kizárt tárgyak) a GLS Általános Üzleti Feltételeiben és mellékleteiben találhatók.


Kapcsolódó, hasznos linkek (kattintható)

Mondd el a véleményed

Packeta/Foxpost, Vinted panasz – röviden

Lesz-e a Duna TV-n Bécsi újévi koncert 2026-ban?