Harc a kattintásokért…

Hirdetés

By Balassa Lilla

Hirdetés

A márkák a Facebookon versengenek a kattintásokért, pedig nem feltétlenül bölcs döntés csak erre az egy csatornára koncentrálni. A Shareaholic kutatásai alapján ugyanis megállapította, hogy a Facebook messze elmarad kattintások terén a YouTube-tól, Google Plustól, Twittertől és LinkedIntől.

A Shareaholic 6 hónapon át vizsgált több mint 200 000 céget, ezzel elérve legalább 250 millió felhasználót; a kutatás során három mérőszámot vizsgáltak. Az „Avg. Time on Site” mutatja, hogy az egyes látogatók átlagban mennyi időt töltenek az adott oldalon. Az „Avg Pages/Visit” az jelzi, hogy a felhasználó hány lapot nyit meg látogatásonként. Az „Avg. Bounce Rate” pedig az úgynevezett visszafordulási arány. Mutatja A teljes cikkért KLIKK!

Hirdetés

Forrás: Közösségi média

Mondd el a véleményed

Nyerj szuper ajándékokat a 3 éves PinkCandyPop bloggal!

Így nézett ki gyerekként Nagy Feró – érdekes fotók