A marketingesek elsődleges célja egyértelműen a márkahűség kiépítése, kapcsolatok ápolása és az értékesítési csatorna folyamatos forgalmának fenntartása, melynek egyik legegyszerűbbnek tűnő módja a Facebookon való kommunikáció. Ám az utóbbi időben egy bejegyzésünk aktív rajongóink 6%-ához juthat csak el a Facebook-on. Így felmerül a kérdés: milyen típusú kommunikációval tudjuk a rajongói aktivitást növelni?
Először is fontos tisztában lenni azzal is, hogy melyik ér többet: a Like vagy a Megosztás. Ha valaki a „Tetszik” gombra kattint, azzal kifejezi szimpátiáját a dologgal kapcsolatban. A megosztás viszont a legértékesebb interakció. Ezzel ugyanis már a megosztó ismerőseihez is közvetlenebbül eljut mondanivalónk, tehát úgymond hirdet minket. Azért A teljes cikkért KLIKK!
Forrás: Közösségi média