I. Hungarian Flash mob 2013. Április 29-én került megrendezésre Budapesten.
9 divattervező több mint 30 ruhával vett részt az eseményen. A flash mob így extravagánsra sikerült. Voltak hétköznapi viseletek és voltak alkalmi viseletek, és mind hordható darabok. A célunk az volt, hogy az utca emberének felnyissuk a szemét, hogy változatosan és egyedien is lehet öltözködni. A tervezők között volt olyan, aki még most fejezte be a szakma tanulását és volt olyan, aki már több éve tervez és kivitelez ruhákat.
5 helyszínen vonultak fel a modellek, minden helyszínen meglepett és kérdő arcokat láttunk a megjelenésünkkor.
A modelleknek extrém sminket és visszafogott hajat késztettünk ezzel követve a külföldi vezető designereket, akik szintén kedvelik ezt a fajta divat eseményt. Képek és további divatesemények: https://www.facebook.com/upmanagementdebrecen/photos_stream
Az UP! Manegement tulajdonosai munkájukban az egyediséget, az innovatív ötleteket tartják szem előtt, ezért jött létre ez az esemény. És mivel a magyar ember olyan, hogy fél az ismeretlentől és nem meri megtenni a lépéseket egy újításhoz.. most már lehet bátran flash mobot szervezni, mert nagy sikere volt mind a tervezők, mind pedig a nézőközönség terén. És még most fog kijönni az eseményről készült videó, ami szintén egyedi elemeket fog tartalmazni.
Tervezők:
1.Horváth Antónia (CandyPop)
2.Szanyi Andrea
3.Kesjárné Mészáros Annamária ( Anka)
4. Afrikai szabóság
5. Büki Szabina (By Asy)
6.Klivinyi Kitty Mercedes
7. Dr.Anwar Zsuzsa
8.Király Edina (Flört Design)
9. Kósa Annamária (Koka)
Helyszínek: Váci utca, Bazilika, Nagymező utca, Hősök tere, Westend Tetőterasz
A Flash mob magyar jelentése, villámcsődület.
Emberek előre szervezett csoportosulását jelenti, hirtelen jön létre valamely nyilvános helyen, a résztvevők valami szokatlant csinálnak, majd a csoportosulás hirtelen fel is oszlik.
Célunk: Az utca emberének megmutatni, hogy lehet egyedien öltözködni, felnyitni az emberek szemét, hogy merjenek egyediséget kialakítani maguknak. A tervezők neveinek megismertetése a szakmában és a hölgyek között. Annyi inger éri az embereket, hogy a hagyományos reklámmal sajnos már nem sok eredményt érnek el, így mi ezt a módját választottuk a reklámozásnak.