Judy: Majdnem elfelejtettük, hogy egy éve házasok vagyunk.

Hirdetés

Kislánya, Maja körül forog a világ, így alig marad ideje egy kis kikapcsolódásra Judynak.

Azonban az énekesnő és párja nem feledkezhetett meg első házassági évfordulójukról, így Egerszalókra utaztak a Mesés Shiraz Hotelbe. „Balázzsal megosztunk minden feladatot a gyerek körül, etetünk, pelenkázunk, játszunk Majával, a lefektetési ceremónia viszont mindig a párom feladata. Apa és lánya sokszor együtt szenderül álomba. Nekem ekkor van időm egy kis társasági életet élni, ami legtöbbször kimerül a közösségi portál látogatásán vagy éppen az újjá alakult Groovehouse ügyeinek intézésében. Olyan szinten napi rutinná vált az anyaság, hogy majdnem elfelejtettük, hogy immár egy éve házasok vagyunk Balásszal.”- meséli az énekesnő. Judy édesanyja is velük tartott, hogy vigyázzon unokájára, Majára. Így a fiatalok végre kaptak egy kis időt, hogy csak egymással foglalkozhassanak. „A szálloda rögtön elvarázsolt minket, ránk fért, hogy végre csak egymással foglalkozzunk. Sokat pihentünk, élveztük a szeánszokat, wellness programokat és a finom marokkói mentateát. Én az esszenciális masszázst próbáltam ki, a férjemet pedig egy Hammambéli masszázzsal leptem meg, ahol én is megdolgoztam egy kicsit a hátát – nevet – végül vendéglátónkkal, Abdullal gőz szeánszon vettünk részt, ami után olyan sima lett az arcom, mint a kislányomé. Este a Dubai kertben egy finom hamisíthatatlan arab vacsorát kaptunk, hozzá pedig shiraz bort ittunk, amivel itt találkoztunk először. Olyan hálásak voltunk anyának az élményekért, hogy Balázzsal rögtön vásároltunk egy ajándékutalványt a nagyinak, így már nem kell tovább törnünk a fejünket azon, mit adjunk neki karácsonyra.”

Írta: Hatos Niki. 2012.12.07.

Forrás: FényPont Média

Mondd el a véleményed

Csoki mikulás lepte meg Hujber Feri kisfiát Afrikában!

Íme a harmadik párbaj hat továbbjutója!