Nem lenne igazságos, ha nem szólnék arról a kedves hangvételű levélről, amelyet a napokban kaptam a Lidl Magyarország Kereskedelmi Bt.-től és amelyben arról értesítettek, hogy az egyik áruházukban ért kellemetlenséget és veszteséget ők máris kompenzálják. Küldtek is két vásárlási utalványt, értékét tekintve éppen a kétszeresét annak, mint amit elveszítettem az egyik alkalmazottjuk furcsa eljárásának következtében. Manapság bizony nagyon ritka, hogy ilyen jóvátételt kapjon az ember egy hibás számlázás vagy téves ügyintézés után.
Régóta fogyasztóvédelemmel is foglalkozó újságíróként az a célom, hogy mind a hamiskodó, mind a tisztességes kereskedelmi vállalkozásokról szóljak. Örülök, hogy nem csalódtam a Lidl-ben és, hogy az utóbbiak közé tartoznak. Továbbra is maradok a vásárlójuk és korrekt magatartásukat másokkal is megismertetem!
Garamvölgyi Annamária