Ha KFC panasz merül fel – hibás, hiányos, kihűlt étel, rossz kiszolgálás vagy online rendelés probléma – érdemes azonnal jelezni közvetlenül a KFC felé, illetve futárszolgálatos rendelésnél a közvetítő platformon keresztül.
Hogyan tudsz KFC panaszt tenni?
A KFC saját szabályzata szerint minden vásárlói panaszt köteles kivizsgálni, és legfeljebb 14 napon belül írásban választ adni. Panaszt tehetsz a KFC hivatalos kapcsolatfelvételi űrlapján keresztül, ahol külön mezőben leírhatod a problémát és megadhatod az elérhetőségeidet. Emellett használhatod a [email protected] címet is, ahová bármilyen észrevételt, kérdést vagy reklamációt elküldhetsz.
Mit írj a panaszba?
A reklamációnál kulcsfontosságú, hogy mindent dokumentálj: fotózd le a hibás vagy hiányos ételt, a sérült csomagolást, és csatold a rendelési számot, dátumot, illetve a rendelést igazoló e-mailt vagy applikációs értesítést. Minél pontosabban leírod, mi a gond (mi hiányzott, mennyire késett, milyen hiba volt az étellel), annál könnyebben elbírálható a panasz és annál nagyobb az esély a pénzvisszatérítésre vagy cserére.
Futárcégen keresztüli KFC rendelés hibája
Ha Foodora vagy Wolt hozta a KFC-rendelést, első körben hozzájuk kell fordulni az alkalmazáson belüli panaszfelületen, mert ők továbbítják a reklamációt a KFC felé. A KFC jelenlegi kommunikációja szerint ilyen esetekben is köteles a bejelentést elbírálni, ezért fontos, hogy a futárszolgálat felé is csatold a fotókat és az összes rendelési adatot.
Mikor érdemes hatósághoz fordulni?
Ha a KFC nem reagál, vagy a válaszod szerinted nem megfelelő, jogosult vagy a területileg illetékes békéltető testülethez vagy fogyasztóvédelmi hatósághoz fordulni. A fogyasztóvédelmi hatóság általános hatáskörrel ellenőrzi, hogy a vállalkozások betartják‑e a fogyasztóvédelmi jogszabályokat, és online felületen keresztül is beadható panasz, ha rendelkezel Ügyfélkapuval.
KFC elérhetőségek panaszhoz
A KFC ügyfélszolgálata online kapcsolatfelvételi űrlappal, dedikált e‑mail címmel és postai levélcímmel is elérhető. A magyarországi KFC márkaüzemeltetője az AmRest Kft., székhelyük 1138 Budapest, Dunavirág utca 2–6., 3. torony, 2. emelet, ahová írásbeli panaszt postai úton is küldhetsz.
Kapcsolódó cikkek (kattintható szöveges linkkel)
Baj volt a KFC-rendeléssel? Visszakapod a pénzed, ha a reklamációnál erre figyelsz
Online kapcsolatfelvétel a KFC ügyfélszolgálatával
KFC ügyfélszolgálat – cím, e-mail, elérhetőségek
Hova fordulhatok vásárlóként panaszommal? – általános fogyasztóvédelmi útmutató