Vinted-es csomagproblémánál (elveszett, sérült, nem érkezik meg) első sorban a Vinteden kell panaszt indítani, és csak másodikként érdemes a futárszolgálatot (Packeta / Foxpost) is megkeresni. A pénz a Vinted letétjében van, amíg az ügyet nem zárják le, ezért ők döntenek a visszatérítésről.
Mit tegyél Packeta / Foxpost problémánál Vinteden?
-
A rendelésnél nyomd meg az „Problémám van a csomaggal / Jelentés” gombot (nem „Minden rendben”).
-
Írd le röviden a gondot (nem érkezett meg, üres volt a rekesz, sérült a csomag, stb.), és tölts fel fotókat / screenshotokat, ha van.
-
Várd meg a Vinted vizsgálatát; jellemzően a futárszolgálattól is bekérnek infót, ez akár 7–14 nap lehet.
Fontos: ha a Vinted szerint megérkezett a csomag, 48 órán belül jelezni kell, ha gond van, különben automatikusan kifizetik az eladót, és utólag már nehezebb bármit elérni.
Packeta panasz Vinted-csomagra
-
Packeta hivatalos reklamációs oldal: ott lehet benyújtani panaszt elveszett, sérült, felcserélt csomag miatt.
-
Ha automatánál üres rekesz nyílt vagy nem azt a csomagot kaptad, azonnal érdemes Packeta ügyfélszolgálatot és a Vintedet is értesíteni.
-
Ügyfélszolgálat, elérhetőségek, nyomkövetés: Packeta oldalán külön „Ügyfélszolgálat / Elakadt? Hadd segítsünk!” rész van.
Foxpost panasz Vinted-csomagra
-
Foxpost ügyfélszolgálati oldalon lehet hibát jelezni (elveszett, túlméretes, visszaküldött csomag, automata-hiba stb.).
-
A Vinted–Foxpost együttműködésnél volt már olyan eset, hogy túlterheltség, túlméret vagy visszaküldés miatt akadt el vagy keveredett el csomag.
-
Facebook-csoportokban külön „Foxpost problémák, elveszett csomagok” közösség is működik tapasztalat- és tippmegosztásra.
Kapcsolódó linkek (kattintható)
-
Vinted – csomag nem érkezett meg / vevővédelem (vagy kapcsolódó „A csomag nem érkezett meg” cikk)