Packeta/Foxpost, Vinted panasz – röviden

Hirdetés

Vinted-es csomagproblémánál (elveszett, sérült, nem érkezik meg) első sorban a Vinteden kell panaszt indítani, és csak másodikként érdemes a futárszolgálatot (Packeta / Foxpost) is megkeresni. A pénz a Vinted letétjében van, amíg az ügyet nem zárják le, ezért ők döntenek a visszatérítésről.

Mit tegyél Packeta / Foxpost problémánál Vinteden?

  • A rendelésnél nyomd meg az „Problémám van a csomaggal / Jelentés” gombot (nem „Minden rendben”).

  • Írd le röviden a gondot (nem érkezett meg, üres volt a rekesz, sérült a csomag, stb.), és tölts fel fotókat / screenshotokat, ha van.

  • Várd meg a Vinted vizsgálatát; jellemzően a futárszolgálattól is bekérnek infót, ez akár 7–14 nap lehet.

Fontos: ha a Vinted szerint megérkezett a csomag, 48 órán belül jelezni kell, ha gond van, különben automatikusan kifizetik az eladót, és utólag már nehezebb bármit elérni.

Packeta panasz Vinted-csomagra

  • Packeta hivatalos reklamációs oldal: ott lehet benyújtani panaszt elveszett, sérült, felcserélt csomag miatt.

  • Ha automatánál üres rekesz nyílt vagy nem azt a csomagot kaptad, azonnal érdemes Packeta ügyfélszolgálatot és a Vintedet is értesíteni.

  • Ügyfélszolgálat, elérhetőségek, nyomkövetés: Packeta oldalán külön „Ügyfélszolgálat / Elakadt? Hadd segítsünk!” rész van.

Foxpost panasz Vinted-csomagra

  • Foxpost ügyfélszolgálati oldalon lehet hibát jelezni (elveszett, túlméretes, visszaküldött csomag, automata-hiba stb.).

  • A Vinted–Foxpost együttműködésnél volt már olyan eset, hogy túlterheltség, túlméret vagy visszaküldés miatt akadt el vagy keveredett el csomag.

  • Facebook-csoportokban külön „Foxpost problémák, elveszett csomagok” közösség is működik tapasztalat- és tippmegosztásra.

Kapcsolódó linkek (kattintható)

Hirdetés
Mondd el a véleményed

Vinted csomag elveszett reklamáció

GLS panasz – így tudsz bejelentést tenni