Rangsorol minket a LinkedIn

Hirdetés

A LinkedIn talán az elején a meg nem értett mostohatestvér szerepét töltötte be a közösségi oldalak között, viszont most úgy tűnik, hogy egyre inkább feltörekvőben van. Áprilisban a felhasználók száma elérte a 300 millió főt. Ez igen csak szép eredmény. Még talán a Facebookénál is szebb, hiszen a kettő szerepe között ég és föld a különbség. Itt a személyes (szakmai) márkád gondos ápolása és szakmai kapcsolataid építgetése.

Sőt a LinkedIn nemrégiben bejelentette, hogy bővíteni fogják a „Who’s Viewed Your Profile” (vagyis a „ki látta a profilod”) funkciót. Az újdonság lényege, hogy egy úgynevezett rangsort készít el a saját közösségi hálónkon belül. A teljes cikkért KLIKK!

Forrás – bővebb: Közösségi média

Hirdetés
Mondd el a véleményed

Palvin Barbi továbbra is az olasz márka kedvence

Fényállatokkal az éjszakában