A teljes lakosságban több, mint két millióan követték nyomon az X-Faktor 2013 első válogató adását, mely így túlszárnyalta az előző évad indulását, az első válogató adásának nézőszámát is. Egyúttal ez lett az eddigi legnézettebb televizióműsor Magyarországon ebben az évben.*
Hihetetlen várakozás előzte meg az X-Faktor negyedik évadának indulását, mely szombaton este rajtolt el. Már az első válogató adás kimagasló mutatókat produkált, túlszárnyalva ezzel a tavalyi évad első válogató adásának sikerét. A szombati adást ugyanis – a teljes lakosságban – 2.047.989-en követték nyomon, míg közönségaránya a 18-49-es korcsoportban 50,9% (SHR) volt.
Azonban nemcsak a televízióban, hanem online is tarolt az X-Faktor. A tegnapi nap folyamán ugyanis 362 925 összesített egyedi látogatószámot mértek az RTL Klub oldalai. Ezzel pedig a hatodik leglátogatottabb internetes portfolió volt az RTL Klubé vasárnap a Medián Webaudit adatai alapján. Ez egyben azt is jelenti, hogy a szombati X-Faktor válogató hozta a legtöbb online látogatót az X-Faktor magyarországi történetében.
Jövő héten folytatódik az X-Faktor a második válogató adással, 20:00-kor itt az RTL Klubon.
Forrás: Nielsen Közönségmérés
* televíziós programok nézettségi toplistája 2013. Jan.1-szeptember 8. között a 18-49 éves és a 4+ célcsoport körében (minimum 7 perc hosszúságú programok esetében