TOP3 júniusi Facebook-bejegyzés

Hirdetés

A nyár megújulást hozott a Facebook-kommunikációba! A korábban rendszerint TOP3-ba kerülő Norbi Update Facebook oldalát megelőzte a Rossmann, Lidl és a Nike Football.

TOP3. Rossmann Magyarország

Több, mint 13.000 interakciót váltott ki a Rossmann 160 ezres rajongószáma. A bejegyzést nem csupán a kerek szám, hanem az ügyesen kitalált nyereményjáték is népszerűvé tette, ráadásul a Rossmann közösségi média menedzsere kommentekkel is felhívta a posztra a hozzászólok ismerőseinek figyelmét, ami igencsak jó taktika volt.

Hirdetés

TOP2. Lidl Magyarország

Szintén nyereményjáték taktikával nyerte el a 2. helyezést a legnépszerűbb Facebook posztok rangsorában, azonban szeretnénk felhívni Olvasóink figyelmét arra, hogy az általuk megfogalmazott nyereményjáték bizony szabálytalan! Az oszd meg A teljes cikkért KLIKK!

: Közösségi média

Mondd el a véleményed

Kate Middleton hétpecsétes titka

Kroos kedden, vagy szerdán dönt