Milyen módon és mivel hatnak ránk a politikai kampányok, a reklámok, a társadalmi mozgalmak tervezõi, a média irányítói? Az irányítás, az ellenõrzés, a stratégia fogalmaival összekapcsolódó tevékenységük vajon milyen retorikai, kommunikációelméleti alapokon nyugszik? Egyáltalán, hogyan írhatók le a társadalmat alakító, közösségeket alkotó vagy megszüntetõ, értékeket, szimbólumokat, jelentéseket létrehozó kommunikációs események? Aczél Petra ezekre a minden szempontból aktuális kérdésekre próbál meg választ adni hiánypótló kötetében. Célja elsõsorban, hogy a szervezetek, intézmények, a társadalomban és nyilvános térben tevékenykedõk számára alkalmazható elméletet és gyakorlatot biztosítson, hogy lehetõséget teremtsen a nem (csak) a professzionális szférában tevékenykedõk számára könnyen alkalmazható ismereteket szerezni. A könyvben a A teljes cikkért KLIKK!
Forrás: Book and walk