OLYAN NAGY AZ ÉRDEKLŐDÉS A VIOLETTA LIVE KONCERT IRÁNT,
HOGY NÉGYSZER IS MEGRENDEZIK BUDAPESTEN
A jegyek március 20-tól kaphatóak
A The Walt Disney Company ma bejelentette, hogy a töretlenül nagy érdeklődésre való tekintettel még egy Violetta Live koncert kerül megrendezésre, melynek fő fellépője Martina Stoessel. A jegyek március 20-án 9:00 órától kaphatóak, a koncert pedig augusztus 30-án 14:30-kor fog kezdődni.
A KONCERTEK RÉSZLETEI
DÁTUM |
VÁROS |
HELYSZÍN |
IDŐPONT |
2015. augusztus 29. |
Budapest |
BUDAPEST ARÉNA |
14:30 |
2015. augusztus 29. |
Budapest |
BUDAPEST ARÉNA |
19:30 |
2015. augusztus 30. |
Budapest |
BUDAPEST ARÉNA |
14:30 |
2015. augusztus 30. |
Budapest |
BUDAPEST ARÉNA |
19:30 |
JEGYINFORMÁCIÓ
Violetta Live fő fellépője Martina Stoessel. A jegyek 9900-Ft-tól kaphatóak és március 20-tól elérhetőek a www.livenation.hu weboldalon. További részletek a www.disney.hu/violetta-live -on.
A Violetta Live keretében a tévésorozat eredeti szereplőgárdája lép majd fel, beleértve a Violettát alakító Martina Stoesselt. Martina mellett láthatjuk még élőben a színpadon Jorge Blancót (Leon); Diego Dominguezt (Diego); Facundo Gambandét (Maxi); Mercedes Lambrét (Ludmila); Candelaria Molfesét (Camila), Samuel Nascimientót (Broduey); Alba Rico Navarrót (Naty) és Ruggero Pascquarellit (Federico). A szereplők a Violetta sorozat 1. és 2. évadának kedvenc slágereit adják elő, és hallható lesz a 3. évadból az „En Gira” is. A vadonatúj koncertet egy kilenctagú, energikus tánccsoport teszi tökéletessé, akiket egy öttagú együttes kísér lenyűgöző díszletek és világítás mellett, látványos koreográfiával, szenzációs technikai elemekkel és lélegzetelállító új jelmezekkel.
A Violetta Live 90 percig tart, szünet nélkül.
Néhány érdekes adat a Violetta Live 2015 koncertsorozatról:
- Összesen 79 alkalommal öltöznek át a show során
- Martina Stoessel (Violetta) 13-szor öltözik át
- Jorge Blanco (Leon) 9-szer öltözik át
- Diego (Diego) 4-szer öltözik át
- Ruggero (Fererico) 6-szor öltözik át
- Samuel (Broduey) 5-ször öltözik át
- Facundo (Maxi) 5-ször öltözik át
- Mercedes (Ludmila) 6-szor öltözik át
- Candelaria (Camila) 6-szor öltözik át
- A női táncosok 11 alkalommal öltöznek át
- A férfi táncosok 9 alkalommal öltöznek át
- A zenészek 5 alkalommal öltöznek át
- Martina Stoessel (Violetta) összesen 11 pár cipőt visel
- Összesen 75 pár cipő áll a szereplők, a táncosok és a zenészek rendelkezésére
-
10 lakókocsi szállítja a koncert csapatát és felszerelését az európai turné különböző pontjai között
-
egy új helyszínen átlagosan 20 órát vesz igénybe a show felépítése
-
minden városban átlagosan 5 óra szükséges ahhoz, hogy az utolsó előadás után elbontsák a show-elemeket
-
több mint 13 000 kilométert utazik a show 9 ország összesen 24 városa között 2015 tavaszán
-
a turné során 95 koncertet adnak 11 európai ország 24 városában 2015-ben
-
240 négyzetméteres HD LED rendszer, 3 mozgó hajlított LED képernyővel
-
Szenzációs vizuális effektek, köztük műhó és 4 500 kg konfetti, valamint 20 000 kg tűzijáték a teljes nemzetközi turnéhoz
-
A színpad és a közönség felett lengő előadók
-
Több mint 130 munkatársból álló produkciós csapat
-
Teljesen új, lélegzetelállító ruhák
- 2015 tavaszán, a Latin-Amerikába való visszatérés előtt Spanyolországban, Portugáliában, Olaszországban, Franciaországban, Belgiumban, Hollandiában, Svájcban, Németországban és Lengyelországban is koncertezik a Violetta Live csapata.
-
A Violetta Live csapata 2015 őszén visszatér Európába és Lengyelországban, Magyarországon, Németországban, Ausztriában, Olaszországban és Franciaországban is koncertezni fognak
-
A Disney Csatornán futó Violetta című sorozat első, második és harmadik évadának több mint 25 népszerű slágere csendül fel a koncert során
2013/14-ben az első koncertturné, a Violetta In Concert, Paraguayban, Asunciónban indult 2013 szeptemberében. Majd Európában 62 előadást adtak 15 városban Spanyolországban, Olaszországban és Franciaországban. A turné keretében összesen közel egymillió jegy kelt el, amely 12 országban több mint 200 előadást jelentett. A turnét egy speciális koncertanyag mozis bemutatója követte, amely tartalmazta a teljes élő előadást és a rajongók számára lehetővé tette, hogy betekintést nyerjenek az élő koncertturné kulisszái mögé is.
A harmadik televíziós évadjánál járó Violetta szédületes sikert aratott mindenhol, ahol megjelent. Az első gyerek-szappanoperának nevezett produkció Violetta tini életének dramatikus fordulataival lebilincselte a nézőket. A történet szerint többéves európai tartózkodása után a tehetséges tinédzser szülővárosába, Buenos Airesbe visszatérve énekkel és tánccal győzi le az útjába kerülő kihívásokat. A 15 nyelvre lefordított Violetta több mint 40 millió nézőt vonzott be 2014 áprilisa és júniusa között. Violetta a 6-14 éves lányok első számú, spontán említett kedvencévé vált Belgium déli részén, Franciaországban, Olaszországban, Lengyelországban és Spanyolországban.
A tévésorozat kiegészítéseként Violetta óriási sikerrel jelent meg több fogyasztói terméken, mint például a divatcikkek és kiegészítők, lakberendezési tárgyak, papíráruk, szépségápolás, játékok, elektronikai termékek, könyvek és magazinok. Több mint három millió Violetta könyvet és egymillió Violetta naplót adtak el csak az EMEA-régióban (Európa, Közel-Kelet és Afrika). A Violetta sorozat szereplői több platinalemezt tudhatnak magukénak, amelyek száma a mai napig már a két milliót is meghaladja világszerte.
Violetta globális szintű, több mint 350 milliós YouTube nézettsége még Justin Bieberét is meghaladja Olaszországban, Spanyolországban és Franciaországban.
Charlie Coleman – a The Walt Disney Company EMEA Violetta marketing-alelnöke – azt nyilatkozta: „Noha a Violetta tévésorozatként indult, már a kezdettől fogva világos volt a potenciálja, hogy más területeken is sikereket érjen el. Mivel a zene és a tánc minden epizód szerves része, az eredeti szereplők élő koncertes előadása az első turné során lehetővé tette a Disney számára, hogy a Violetta közönségére gyakorolt vonzerejét még intenzívebbé tegye. A spanyolországi, olaszországi és franciaországi élő koncertekre adott lehengerlő rajongói reakciók után a Violetta Live teljesen új koncertélményt nyújt, lehetővé téve az európai Violetta-rajongóknak, hogy a Violetta sztárjait élőben láthassák, ahogy kedvenc dalaikat előadják a színpadon”.
A The Walt Disney Company Európában, a Közel-Keleten és Afrikában:
A The Walt Disney Company (TWDC), leányvállalataival és társvállalkozásaival együtt vezető nemzetközi családi szórakoztató- és médiaipari vállalat. A Dow első 30 vállalata között szereplő Disney 45 milliárd dolláros éves bevételt ért el a 2013-as pénzügyi évben.
A TWDC EMEA üzletága 80 éve van jelen a régióban, 25 országban rendelkezik telephellyel, és több mint 6 000 munkatársat foglalkoztat. Helyi stúdiók gyártják és forgalmazzák a filmeket az EMEA területén. Legújabb sikereik között szerepel a Disneytől a „Demóna”, a Marveltől a „Galaxis őrzői”. A közelgő megjelenések között majd a Disney a „Millió dolláros kar” és az „Alexander and the Terrible, Horrible, No Good, Very Bad Day” alkotásait láthatjuk. Az EMEA területén a Disney-csatornák (Disney Channel, Disney XD és Disney Junior) 117 országban 22 nyelven nézhetőek. A társaság egyben jelentős televíziós műsorszolgáltató is és olyan Disney, illetve ABC Studios által gyártott televíziós műsorokat forgalmaz, mint például a díjnyertes „Bosszú” sorozat. A Disney széleskörű termékpalettájához játékok, ruházat, lakberendezési cikkek, élelmiszerek, könyvek és magazinok is tartoznak, amelyek elérhetőek a speciális és tömegpiaci kiskereskedelmi egységekben, valamint az EMEA területén a Disney Stores üzletekben és az interneten is. A Club Penguin világszerte a legsikeresebb virtuális világ a gyermekek számára, több mint 190 millió regisztrált felhasználóval rendelkezik, akik több mint 190 országban öt nyelven is játszhatnak: franciául, spanyolul, portugálul, angolul és németül. A párizsi Disneyland továbbra is Európa első számú turisztikai célpontja, mely 1992-es megnyitója óta több mint 275 millió látogatót fogadott, a 2013-as évben pedig közel 15 milliót.