VIOLETTA LIVE – LESZ EGY NEGYEDIK KONCERT IS

Hirdetés

OLYAN NAGY AZ ÉRDEKLŐDÉS A VIOLETTA LIVE KONCERT IRÁNT,

HOGY NÉGYSZER IS MEGRENDEZIK BUDAPESTEN

04 Violetta Live - fobb szereplokkel

Hirdetés

A jegyek március 20-tól kaphatóak

A The Walt Disney Company ma bejelentette, hogy a töretlenül nagy érdeklődésre való tekintettel még egy Violetta Live koncert kerül megrendezésre, melynek fő fellépője Martina Stoessel. A jegyek március 20-án 9:00 órától kaphatóak, a koncert pedig augusztus 30-án 14:30-kor fog kezdődni.

A KONCERTEK RÉSZLETEI

DÁTUM

VÁROS

HELYSZÍN

IDŐPONT

2015. augusztus 29.

Budapest

BUDAPEST ARÉNA

14:30

2015. augusztus 29.

Budapest

BUDAPEST ARÉNA

19:30

2015. augusztus 30.

Budapest

BUDAPEST ARÉNA

14:30

2015. augusztus 30.

Budapest

BUDAPEST ARÉNA

19:30

JEGYINFORMÁCIÓ

Violetta Live fő fellépője Martina Stoessel. A jegyek 9900-Ft-tól kaphatóak és március 20-tól elérhetőek a www.livenation.hu weboldalon. További részletek a www.disney.hu/violetta-live -on.

A Violetta Live keretében a tévésorozat eredeti szereplőgárdája lép majd fel, beleértve a Violettát alakító Martina Stoesselt. Martina mellett láthatjuk még élőben a színpadon Jorge Blancót (Leon); Diego Dominguezt (Diego); Facundo Gambandét (Maxi); Mercedes Lambrét (Ludmila); Candelaria Molfesét (Camila), Samuel Nascimientót (Broduey); Alba Rico Navarrót (Naty) és Ruggero Pascquarellit (Federico). A szereplők a Violetta sorozat 1. és 2. évadának kedvenc slágereit adják elő, és hallható lesz a 3. évadból az „En Gira” is. A vadonatúj koncertet egy kilenctagú, energikus tánccsoport teszi tökéletessé, akiket egy öttagú együttes kísér lenyűgöző díszletek és világítás mellett, látványos koreográfiával, szenzációs technikai elemekkel és lélegzetelállító új jelmezekkel.

01 Diego (Diego Dominguez)

A Violetta Live 90 percig tart, szünet nélkül.

Néhány érdekes adat a Violetta Live 2015 koncertsorozatról:

  • Összesen 79 alkalommal öltöznek át a show során
    • Martina Stoessel (Violetta) 13-szor öltözik át
    • Jorge Blanco (Leon) 9-szer öltözik át
    • Diego (Diego) 4-szer öltözik át
    • Ruggero (Fererico) 6-szor öltözik át
    • Samuel (Broduey) 5-ször öltözik át
    • Facundo (Maxi) 5-ször öltözik át
    • Mercedes (Ludmila) 6-szor öltözik át
    • Candelaria (Camila) 6-szor öltözik át
    • A női táncosok 11 alkalommal öltöznek át
    • A férfi táncosok 9 alkalommal öltöznek át
    • A zenészek 5 alkalommal öltöznek át
    • Martina Stoessel (Violetta) összesen 11 pár cipőt visel
    • Összesen 75 pár cipő áll a szereplők, a táncosok és a zenészek rendelkezésére
  • 10 lakókocsi szállítja a koncert csapatát és felszerelését az európai turné különböző pontjai között

  • egy új helyszínen átlagosan 20 órát vesz igénybe a show felépítése

  • minden városban átlagosan 5 óra szükséges ahhoz, hogy az utolsó előadás után elbontsák a show-elemeket

  • több mint 13 000 kilométert utazik a show 9 ország összesen 24 városa között 2015 tavaszán

  • a turné során 95 koncertet adnak 11 európai ország 24 városában 2015-ben

  • 240 négyzetméteres HD LED rendszer, 3 mozgó hajlított LED képernyővel

  • Szenzációs vizuális effektek, köztük műhó és 4 500 kg konfetti, valamint 20 000 kg tűzijáték a teljes nemzetközi turnéhoz

  • A színpad és a közönség felett lengő előadók

  • Több mint 130 munkatársból álló produkciós csapat

  • Teljesen új, lélegzetelállító ruhák

  • 2015 tavaszán, a Latin-Amerikába való visszatérés előtt Spanyolországban, Portugáliában, Olaszországban, Franciaországban, Belgiumban, Hollandiában, Svájcban, Németországban és Lengyelországban is koncertezik a Violetta Live csapata.
  • A Violetta Live csapata 2015 őszén visszatér Európába és Lengyelországban, Magyarországon, Németországban, Ausztriában, Olaszországban és Franciaországban is koncertezni fognak

  • A Disney Csatornán futó Violetta című sorozat első, második és harmadik évadának több mint 25 népszerű slágere csendül fel a koncert során

03 Uj kep_Martina Stoessel

2013/14-ben az első koncertturné, a Violetta In Concert, Paraguayban, Asunciónban indult 2013 szeptemberében. Majd Európában 62 előadást adtak 15 városban Spanyolországban, Olaszországban és Franciaországban. A turné keretében összesen közel egymillió jegy kelt el, amely 12 országban több mint 200 előadást jelentett. A turnét egy speciális koncertanyag mozis bemutatója követte, amely tartalmazta a teljes élő előadást és a rajongók számára lehetővé tette, hogy betekintést nyerjenek az élő koncertturné kulisszái mögé is. 

A harmadik televíziós évadjánál járó Violetta szédületes sikert aratott mindenhol, ahol megjelent. Az első gyerek-szappanoperának nevezett produkció Violetta tini életének dramatikus fordulataival lebilincselte a nézőket. A történet szerint többéves európai tartózkodása után a tehetséges tinédzser szülővárosába, Buenos Airesbe visszatérve énekkel és tánccal győzi le az útjába kerülő kihívásokat. A 15 nyelvre lefordított Violetta több mint 40 millió nézőt vonzott be 2014 áprilisa és júniusa között. Violetta a 6-14 éves lányok első számú, spontán említett kedvencévé vált Belgium déli részén, Franciaországban, Olaszországban, Lengyelországban és Spanyolországban.

A tévésorozat kiegészítéseként Violetta óriási sikerrel jelent meg több fogyasztói terméken, mint például a divatcikkek és kiegészítők, lakberendezési tárgyak, papíráruk, szépségápolás, játékok, elektronikai termékek, könyvek és magazinok. Több mint három millió Violetta könyvet és egymillió Violetta naplót adtak el csak az EMEA-régióban (Európa, Közel-Kelet és Afrika). A Violetta sorozat szereplői több platinalemezt tudhatnak magukénak, amelyek száma a mai napig már a két milliót is meghaladja világszerte.

Violetta globális szintű, több mint 350 milliós YouTube nézettsége még Justin Bieberét is meghaladja Olaszországban, Spanyolországban és Franciaországban.

Charlie Coleman – a The Walt Disney Company EMEA Violetta marketing-alelnöke – azt nyilatkozta: „Noha a Violetta tévésorozatként indult, már a kezdettől fogva világos volt a potenciálja, hogy más területeken is sikereket érjen el. Mivel a zene és a tánc minden epizód szerves része, az eredeti szereplők élő koncertes előadása az első turné során lehetővé tette a Disney számára, hogy a Violetta közönségére gyakorolt vonzerejét még intenzívebbé tegye. A spanyolországi, olaszországi és franciaországi élő koncertekre adott lehengerlő rajongói reakciók után a Violetta Live teljesen új koncertélményt nyújt, lehetővé téve az európai Violetta-rajongóknak, hogy a Violetta sztárjait élőben láthassák, ahogy kedvenc dalaikat előadják a színpadon”.

02 Violetta 2

A The Walt Disney Company Európában, a Közel-Keleten és Afrikában:

A The Walt Disney Company (TWDC), leányvállalataival és társvállalkozásaival együtt vezető nemzetközi családi szórakoztató- és médiaipari vállalat. A Dow első 30 vállalata között szereplő Disney 45 milliárd dolláros éves bevételt ért el a 2013-as pénzügyi évben.

A TWDC EMEA üzletága 80 éve van jelen a régióban, 25 országban rendelkezik telephellyel, és több mint 6 000 munkatársat foglalkoztat. Helyi stúdiók gyártják és forgalmazzák a filmeket az EMEA területén. Legújabb sikereik között szerepel a Disneytől a „Demóna”, a Marveltől a „Galaxis őrzői”. A közelgő megjelenések között majd a Disney a „Millió dolláros kar” és az Alexander and the Terrible, Horrible, No Good, Very Bad Day” alkotásait láthatjuk. Az EMEA területén a Disney-csatornák (Disney Channel, Disney XD és Disney Junior) 117 országban 22 nyelven nézhetőek. A társaság egyben jelentős televíziós műsorszolgáltató is és olyan Disney, illetve ABC Studios által gyártott televíziós műsorokat forgalmaz, mint például a díjnyertes „Bosszú” sorozat. A Disney széleskörű termékpalettájához játékok, ruházat, lakberendezési cikkek, élelmiszerek, könyvek és magazinok is tartoznak, amelyek elérhetőek a speciális és tömegpiaci kiskereskedelmi egységekben, valamint az EMEA területén a Disney Stores üzletekben és az interneten is. A Club Penguin világszerte a legsikeresebb virtuális világ a gyermekek számára, több mint 190 millió regisztrált felhasználóval rendelkezik, akik több mint 190 országban öt nyelven is játszhatnak: franciául, spanyolul, portugálul, angolul és németül. A párizsi Disneyland továbbra is Európa első számú turisztikai célpontja, mely 1992-es megnyitója óta több mint 275 millió látogatót fogadott, a 2013-as évben pedig közel 15 milliót.

Mondd el a véleményed

Tizenkilenc kérdéses népszavazás

Zsaruk: A kalapos nő – kedd 20:15