Weisz Fanni az adományozás nagykövete lett!

Hirdetés

Weisz Fanni fotómodell újabb jótékony szervezettel lépett szövetségre: a Love All Help All nagykövete lett. Fanni ezentúl LAHA diplomataként összeköti a nonprofit szervezetek finanszírozási igényeit a gazdasági szféra érdekeivel.

fb_cover_fanni.png

Adakozni minden nap

Hirdetés

De mi is ez a LAHA, aminek Fanni nem tudott ellenállni? Ez egy fantasztikus internetes platform, ami által mindennapi vásárlásaikból a vevők ajánlhatnak fel adományszázalékot a rászorulóknak, teljesen ingyen!

Az adományozó rendszer alapgondolata a következő: mi lenne, ha a nonprofit szervezetek sokkal több pénzt tudnának fordítani az általuk kitűzött célok elérésére, és nem csupán az adónk 1%-a felett gazdálkodnának? Mi lenne, ha nem csak évente egyszer kapnának egy kis aprópénzt, hanem rendszeres bevételeik lennének, és végre igazi nagy projekteket tudnának indítani? Talán jobb lenne a világ.

Ez foglalkoztatta egy új nonprofit rendszer, és internetes alkalmazás alapítóit és úgy tűnik, megtalálták a mindenki számára élhető megoldást!

A LAHA (Love All Help All) mozgalom valahol a startup lelkesedés és a jó ügyek melletti kiállás találkozási pontjában született. Képzeljünk el egy olyan jótékonysági kezdeményezést, melynek a  célja az összes többi nonprofit szervezet pénzügyi ellátásának megoldása, és mellékesen az is, hogy a hétköznapi ember szokásává tegye a rendszeres adományozást.

A LAHA mozgalom a támogatástudatos vásárlói szokások népszerűsítése és segítése érdekében jött létre. A társadalmi felelősségről, az adományozás fontosságáról különböző fórumokon sokat hallunk, de talán ez a rendszer az egyik első, melyben ez a tevékenység valódi cselekedetekké, sőt, szokássá válhat. A LAHA segítségével bárki könnyedén meghatározhatja, hogy a mindennapi vásárlásaiból melyik civil szervezet vagy alapítvány kapjon támogatást. Az adomány mértékét a LAHA-val korábban megállapodott értékesítő cég határozza meg, viszont az irányát – tehát azt, hogy végül melyik nonprofit szervezet kapjon támogatást – a vásárló dönti el.

A vásárlóknak azért nagyon szimpatikus a LAHA rendszer használata, mert számukra nem kerül semmibe az adományozás, ugyanis a termékek és szolgáltatások árában benne van az adomány összege, így az adakozás számukra nem jár költséggel. Jót tesznek, és önmagában már ezért jó érzés a LAHA-n keresztül vásárolni.

laha_folyamat.png

A vállalkozások pedig árengedmény és marketing költség helyett inkább adakoznak az ügyfeleik által preferált nemes célra, ezáltal erősítve saját erkölcsi megítélésüket. Más megközelítésből a cégek jutalékot adnak a LAHA-nak minden egyes vásárlás után, amit persze a rendszer automatikusan továbbküld a vásárló által megjelölt karitatív szervezetnek. A költség ráadásul adományként könyvelhető el, ami szintén vonzóvá teszi a rendszert a cégek számára.

Ezzel a lehetőséggel nem csak egyre szélesebb körben lehet népszerűsíteni a karitatív szervezetek által végzett értékes munkát, hanem a hagyományos finanszírozási módok mellett újabb és folyamatos anyagi forrásokkal is meg lehet támogatni a nonprofitokat. A jótékonysági szervezet a LAHA által olyan eszközöket kap, melyek segítségével elkötelezett szimpatizánsai akár minden nap, kisebb-nagyobb összegekkel tudják őt támogatni, és ez neki semmibe sem kerül.

A LAHA rendszerben való regisztráció nonprofit szervezetek, cégek és magánszemélyek számára is ingyenes. A Love All, Help All! Foundation sem a regisztrációért, sem az átutalt adományokért nem számít fel semmiféle díjat vagy jutalékot, teljesen ingyenesen használható. A pénzátutalások közvetlenül a cégektől az alapítványokhoz, egyesületekhez mennek, és a rendszer biztosítja az adományok útjának követését.

Összefoglalva jó a hétköznapi vásárlónak, mert egy nemes ügyet támogat, jó a kereskedelmi cégnek, hiszen egy újabb felületről jönnek vásárlói, ráadásul erkölcsi megítélése erősödik, és jó a nonprofit szervezeteknek, hiszen elkötelezett támogatóit rendszeres juttatásokra tudja buzdítani. A LAHA alapítói és aktivistái úgy tűnik, megtalálták a mindenki számára élhető megoldást. A szervezet több országban elkezdett tevékenykedni és célkitűzésük az, hogy az egész világban kiindulási pontja legyenek a mindennapi jótékonykodásnak.

Az ingyenes regisztrációt itt végezhetik el közvetlenül>

 

Mondd el a véleményed

Három teherautó ütközött, teljes az útzár

Uralkodói játszótér